^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

V 23

Kategori: Allmänt

Har kommit till ett stadie där jag mer önskar att veckorna flyger fram. Dock känns det som om senaste veckan gått ganska snabbt. Sammandragningar några gånger per dygn, kraftigare sparkar, en känsla av små naglar som river på insidan av magen och känner "kanten" en bit ovanför naveln =) Huvudvärken är utan någon som helst antydan på väg att bli bättre tyvärr, samtidigt som jag verkligen hoppas på att akupunkturen hjälper. I övrigt har jag lovat mig själv att promenera oftare och passa på att njuta av den friska luften :D Redan uppe i + 15 kg :(

I dag är det fredag vilket innebär att hela huset kommer storma ett par dygn framåt, fast på ett gulligt och charmigt sätt. Mina 4 ungar plus två av extra ungarna och för ett par timmar i morgon kommer huset fyllas av 6 stycken extra 7 åringar (!!!!!) = Yngsta dotterns barnkalas! Innan dess ska sonens första fotbollscup skådas med körstart kl 7 i morronbitti. Inget drömläge angående tiden men absolut kul att se hans förväntan och spänning så det lyser i ögonen på honom :D Yngsta dotterns fotbollskarriär blev däremot kort. Tränade två gånger innan hon kände att det inte var roligt att springa runt och jaga en boll. Så nu letar vi efter simskolor eller dansskolor istället... Håller tummarna att hon hittar något som är kul!!
 
Trevlig helg <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: