^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Helg som i bonushelg!

Kategori: Allmänt

Ja med det så menar jag inte en extra helg för året, utan den varannan helgen där bonusbarn kommer. Ni vet sådär kaosartat och roligt på samma gång...  Många viljor, många intressen, många personligheter och många uppmärksamhetsbehov blir samlade under samma tak.
 
Denna helgen innebär även jobbhelg för mig, i kväll och på söndag, korta men intensiva pass som är ett alldeles lagom avbrott i mammaledighetsbubblan. Och alltid skönt med extra klirr i kassan  :) 
 
Snart närmar sig pappas dödsdag vilket känns lite i magen, det har gått 3 år snart, men känns ändå jobbigt  :(  Saknar honom varje dag resten av livet...  !! För mig var han människan, pappan, morfadern som höll ihop familjen.. 
 

Något positivt dock i den just nu kaosartade världen jag lever i och som jag hoppas blir  mer rutinartad igen snart, är att jag verkar klara antagningen till våren  :D Behörig i alla kurser och inväntar nu bara officiellt antagande och kursstart  :))) 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: