^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Fembarnsmamman

Kategori: Allmänt

I bland när jag tittar mig i spegeln och samtidigt tänker  "Shit Johanna , du har fem ungar" så känns det lite overkligt. Hur hände det? Vart har alla åren tagit vägen?  I bland kan jag nämligen fortfarande känna att jag inte är mer än 25, den där dagen för snart 10 årsedan när håren var mindre gråa och kråksparkarna vid ögonen inte gjorts sig kända och när jag var lagom ung/gammal..  Men nu så har det bara sagt tjoff och jag fyller snart 35 år, shit 35 !!!!!   För 10 årsedan kommer jag i håg att jag tänkte att alla 35 åringar måste ha ångest att de snart närmar sig den jobbiga siffran 40, jag tror jag hade rätt..... Dock har de sista 10 åren givit mig en mängd erfarenhet som jag inte vill vara utan (borsett från vissa saker). Kan till slut säga att jag träffat mannen i mitt liv, efter mycket om och men och det var absolut INTE den mannen jag trodde det skulle vara ... haha :D
Men det är väl så livet ska vara, ett liv där allt inte är förutspått...  ??!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: