^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Alla hjärtans dag !!

Kategori: Allmänt

Självklart tycker jag att Alla hjärtans dag är gulligt och fint. Dock kan jag förstå den ångesten det kan skapa för ungarna när det ska delas ut rosor och kärlekslappar. Vad händer med de ungarna som inte får en enda lapp eller en enda ros? Hur känns det för dem.. ??  Jag är för alla hjärtans dag, men tycker man kan bojkotta det uppjasade jippot på skolorna. Sedan är det ju oxå så att jag inte bara älskar min sambo, mina vänner eller mina barn bara en dag per år, utan alla 365 :)  Årets alla hjärtans dag kommer firas med mina små hjärtan, det stora jobbar och kommee inte hem förrän sent ikväll  :(  Tråkigt, en fredagkväll och allt!! Men vad gör man inte för att dra in kulorna och på fredag är det btw min tur att dra in till brödfödan...
 
Puss & kram på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: