^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ärlighet & annat tjaffs !

Kategori: Allmänt

I dag gjorde jag comeback på mitt förra jobb, en liten mjukstart på 4 timmar... Skönt att jobba lite!
Det var som vanligt, lite nya bilar, annat teamrum men annars så! 
 
Usch.. trivs inte med tillvaron just nu, gräsänka en vecka framåt och själv en lördagkväll  :-O  Det var iofs väldans längesen jag var själv och speciellt en lördag! Och jag har blivit starkt påmind om varför det var längesen.
Är väl inte själv på det sättet, eftersom jag har världens sötaste och bästa bebis hemma. Men blir lite rastlös på att umgås med mig själv. Visst är det nyttigt att umgås med sig själv och reflektera över saker, dock funkar det bäst om det är självvalt! 
Så i ärlighetens namn är jag trött på folk som tror sig vara mer än alla andra och anser sig ha rätten att styra över andra. Sen säger jag bara FUCK idioter som inte ens har lärt sig samarbeta!!! 
 
Jobbig vecka och den är inte slut än!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: