^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Verkar som att bitcharna hopar sig...

Kategori: Allmänt

Oj oj...  nu verkar det som att bitcharna hopar sig! Blir så förbannat trött på alla dessa kvinnor som tror att de är förmer än alla andra! I själva verket är antagligen deras självkänsla och självsäkerhet långt nedanför skosnörena..  Men snälla... ge upp!! 
 
På ena sidan finns det en egoistisk och svartsjuk bitch som bara vill förstöra och få mig att tro att sambon fortfarande är hennes...  WTF!!  Att hon kan bestämma och styra och inte förstå att det finns fler barn och fler att ta hänsyn till..  Nä att spela på någon offerroll och tyck synd om mig för jag klarar inte stå mitt kast verkar vara hennes motto!!!!!
 
På den andra sidan finns en avundsjuk bitch som blandar in mina barn och snackar skit om mig till dem??  OMG...  !!   Jag är tydligen jämfört med henne en geleklump och hon enligt egen utsago en primadonna, avundsjuk på "hennes" hus som hon hyr av sitt ex, att hon är smalare, att hon har nyare bilar på avbetalning och att hon har min exman nu och inte jag...  Ehhh...  ???  Men men....svarade att geleklumpen iaf äger sitt hus och inte hyr av sitt ex, har betalda bilar som ej är på avbetalning och att primadonnan mer än gärna får ta mina rester. 
Varför kan inte vuxna människor bete sig som vuxna !!!!   Är det fulspel de vill ha så ska de fan få det oxå.....  Tar gärna fajten när det rör mina barn!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: