^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

#Bitch of the year !!

Kategori: Allmänt

 
 
"funderar på om jag oxå ska bete mig som en femåring, vägra samarbeta och bete mig respektlöst och sedan skylla på att man har rätt att vara som man vill utan att bli påhoppad... jaaa why not, verkar ju vara acceptabelt i vissa kretsar" #bitchoftheyear
 
 
Ja så såg min facebookstatus ut i morses! Helt tagen direkt ur det verkliga livet, ni vet det där livet utanför Facebook, bloggar och Instagram. Den handlar om en verklig människa som har väckt känslor hos mig som jag aldrig trott jag haft. då snackar vi inte positiva känslor, snarare avsky!  Hon är en kall beräknande bitch som inte har ett mikrogram empati i kroppen. Hennes största mål i livet just nu verkar vara att förstöra.. Svartsjuka? Idioti? Avund? Dumhet? Ja antagligen en kombination av det mesta.Dock verkar hon ha glömt en liten liten detalj, att hämnden är ljuv och som man behandlar andra blir man behandlad tillbaka...  Slutat vara snäll!

Kommentarer

  • Annsofie säger:

    Men herre gud! Vad är det för människa?!?! Ja man hoppas att de jävlarna en gång får tillbaka. Har några sådana med o väntar än på att de ska få tillbaka. Men en dag..... Kram

    2013-09-11 | 20:36:10

Kommentera inlägget här: