^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

V 21

Kategori: Allmänt

Underbart att se det lilla pyret i magen tidigare idag
 
-Mitt femte underverk
- Hans femte underverk
- Och det nionde underverket sammanlagt :D

Blev dock lite besviken på de båda bilderna vi fick med oss hem. Blev inte ens tillfrågade vilket kort vi ville ha och det fanns de som vart bättre... konstigt!
Ännu konstigare att hon tyckte jag va sååå svår att undersöka för att jag i "ärlighetens" namn var lite mullig om magen. Men i ärlighetens namn så gick första UL mycket lättare i mätningar och snabbare oxå, men då var h*n 3 veckor yngre än nu... ?? Jo jag vet att det kanske åkt ner en semla eller två för mycket i mina dagar... Men hallå.. !! Vet inte om det beror på en mindre kompetent barnmorska eller om det beror på min jävla mullighet... Skitsamma.. underverket var i bra skick och hade alla fyra hålrum i hjärtat och hjärnan satt där den skulle, vilket är det viktigaste av allt.... !!



 
På UL bilden ligger underverket med båda armarna och händerna uppsträckta mot huvudet oh benen uppdragna mot magen...  Gulleplutt  !!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: