^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Slutstationen för Högskolan Borås!

Kategori: Allmänt

I morgon är det sista "officiella" och schemalagda som vi har på högskolan. Känns lite konstigt men samtidigt skönt! Morgondagen kommer bjuda på slutseminarie i magisteruppsatsen och sen om ytterligare ca en vecka är det slutgiltig deadline. Undrar hur det kommer kännas att inte plugga längre utan att vara "vanlig" igen?!  Lite som en ny era i livet, spännande och lite skrämmande på samma gång.

Har gjort allt i min makt och allt vad min rastlöshet tillåter för att kurera mig..
Det var längesen jag mådde så här skitkass! Men är på bättringsvägen och intalat frisk tills i morgon  :)  Brukar gå lättare att tänka sig frisk... 

Gårdagen (precis som idag) tillbringades mestadels i soffan med massa kaffe, treogroggar och sömn, men gjorde ett gott försök att känna mig lite piggare och bli som 25 år igen. Ögonbryn fixade, håret färgat mörkbrunt, luggen klippt, ansiktsmask och bodyskrubb  :)

Småkollade lite på dagens kungliga dop innan idag, och måste erkänna att det är något speciellt med kungafamiljen. Även fast jag är lite emot att man föds till ett yrke, titel och till offentligheten.  Nej det handlar inte om avundsjuka utan att jag tycker principiellt att man ska gjort sig förtjänt. Men det är ju tur att lillsessan kan abdikera om hon vill. Och attans söt var hon, precis som alla andra bebisar... 


Lev väl... 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: