^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

TENTAPLUGG

Kategori: Allmänt

Kan ju lugnt säga att jag inte har några fritidsproblem denna helgen! Men hade gärna gjort annat i dubbel bemärkelse! Home exam i riskanalys och så salstenta i skandinaviskt management på onsdag med flera hundra sidor att plöja igenom. Tur att man presterar bäst under press  ;-) 
Men som vanligt har man den där känslan att det aldrig kommer att funka, det kommer gå åt helvete och får säkert komplettera varenda tenta!! För i slutet när man skrivit klart avra hyffsat säkert på att man lyckats skrapa ihop ett G i allafall   =)  Lite som att man taggar sig själv genom omvänd psykologi, och så länge det funkar så skiter jag i vad det benämns som!!
Men den bästa känslan är dock när man  anser sig vara färdig och man har slitit som ett djur, den där känslan av tillfredställelse som man bara får när man är nöjd efter hårt arbete. Jo jag vet att jag har en släng av "workoholic" :)))) 








Kaffe & Spotify är mina bästa vänner idag !!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: