^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

JOOOOOOOOBBBBB !!!! Wohooo :)

Kategori: Allmänt

Äntligen äntligen äntligen!! 
Jag har fått jobb från och med juni =)
Egentligen inte ett jobb som jag hade tänkt mig, men jobba bör man annars dör man typ!
Ska jobba i ett typ av projekt som är inom vården, med flera tusen i bättre lön än mitt förra jobb. Det säger man inte nej till utan att vara dum i huvudet :) Men kommer söka annat jobb under tiden!
Jag hoppas på en intressant sommar med möjligheten att lära känna massa nya människor och framförallt TJÄNA MER PENGAR...   wohooooo!!!!  Förbannat trött att staka mig fram på Csn lån plus bidrag, som förövrigt är en bra bit under Socialbidragets normer..  :-/  Konstigt det där och skärpning staten!!!   Tänk vad pengar jag har och kommer dra in till er i form av skatt. ni borde skämmas!!!! ;-)

Nu har D-uppsatsen börjat och magistern närmar sig med stormsteg. Skönt är det!!
Framförallt närmar sig sommaren med stormsteg och snart kommer årets bästa månad, nämligen maj! Månaden när hela sommaren ligger framför men ändå soligt och varmt (förhoppninsgvis)!!!


Nu blir det dags att kurera en begynnande förkylning.. 

Kram på er 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: