^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Vill ha våååår !!

Kategori: Allmänt

Jag tänkte att eftersom det ändå inte varit någon vinter att tala om, ingen snö och inte direkt kallt heller, så kan det ju lika gärna bli vår  :)  I allafall så tycks buskar och träd börja tro att det är det. Vårt syrenträd har knoppat sig sedan december. Nåt konstigt med moder natur!!

Har åter igen haft sjukstuga här hemma i veckan. Jag har varit sjuk och sonen har varit sjuk, tröttsamt värre.
dock positivt är att det varit lättare att inleda sitt nyttigare liv  (igen) och har lyckats gå ner 3,5 kg sedan nyår!! Och mer ska det definitivt bli, men ingenting jag kommer säga till någon, håller mina planer för mig själv! Men har helt klart sikte på beach 2012 både här hemma i sverige och i turkiet!!! 

Ser fram mot ljusare tider, att kunna sitta ute och fika och mysa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: