^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Vardag igen !

Kategori: Allmänt

Ganska skönt att vardagen smygit sig på igen =)  Måste faktiskt erkänna att jag uppskattar att knalla upp tidigt på morgonen och avnjuta dagens första kaffe innan kidsen lämnas på dagis och fritids!!
Sedan har man hela dagen på sig att vara produktiv och skriva, eller försöka iallafall  ;-)

Dagens försök i att vara produktiv handlar om ledarskap, att skriva om ledarskap, lite som en handbok om hur jag ser på ledarskap. En examessä!! Förstår inte riktigt det där med att man ska skriva om saker man inte har erfarenhet av direkt?!!?  Men visst, jag har läst ledarskap de senaste 3 åren i princip, men gör det mig till en bra ledare sen, nej jag tror inte det!  Jag kan mycket om olika managementstilar och hur man sätter ihop bra arbetsgrupper och projektledning... Men det innebär ofta inte samma sak i praktiken!
Lite skrämmande att skriva om ledarskap utifrån ett naivt perspektiv när jag sen blir slagen i ansiktet av verkligheten. Vad gör denna essä för nytta då  ??  Kan ju knappast komma med att: "ja men det stod i litteraturen att det skulle vara så här!!"  Jaja...  antar att det e bäst att vara duktig student och göra det man måste  :-) Men känner ett litet uns av prestationsångest och 12 sidor känns mycket idag!


Bokade en del av sommarens semester igår, det blir ett mysigt litet pensionat i södra Halland några dagar =) Kommer bli mysigt <3 <3 <3 


Var rädda om er

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: