^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Rödgråten & svullna ögon....

Kategori: Allmänt

Herregud vad jag grät i går... 
Allt tack vare den sorgligaste filmen jag sett på länge. Och jag kan garantera att min PMS inte gjorde saken bättre !!! Hela familjen såg nämligen den svenska filmen "Jag saknar dig" som handlar om ett tvillingpar där av dem dör i en bilolycka orsakad av deras kompis...  
Filmen är ca två timmar lång och trefjärdedelar av dem storgrät jag!!  Den mest innerliga, vackraste och sorgligaste filmen jag sett på mycket länge! 
Så när jag vaknade i morse så var ögonen igenmurade och såg ut som jag fått ögoninflammation av the devil himself och ser fortfarande dödssjuk ut  ;-)
Tur att man inte behöver visa sig offentlig idag...  :D


Är så skoltrött så jag funderar på hur jag ska palla en termin till. Har fortfarande inte sett röken av motivationen. Och har tvingat mig att skriva ledarskap, men bara lyckats prestera 3 sidor renskrivet material av 12.
Oj oj oj vad jag kommer får stressplugga måndag och tisdag, men press har funkat förr =)

Dessutom vaknade jag med förkylning och feber....  Men det finns det iallafall botemedel för som tur är!


Var rädda om er!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: