^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Skoltrött

Kategori: Allmänt

Känns som om jag inte varit ledig på över 2 veckor. Och det har jag nog inte heller, och kommer nog inte vara det på minst en vecka till heller. Siktar in mig på nästa helg!
Vill bara komma igång med magistern för då vet man att det finns ett slut (förhoppningsvis) eller kanske är det så att jag inte komme rkunna slita mig från högskolan. Hoppas det i allafall!!  Hmm..  är väl bara doktorshatten som saknas sen  ;-)  Blev sjuuukt nöjd när vi fått vår handledare i allafall, samma som förra uppsatsen. Blir nog bra om man kräver lite mer tydlighet, han e bra den där nya Mr Prefekten =)

Hmm...  sjukt trött, konstig känsla i magen och öm i kroppen = stress! Ska ta mig en välbehövlig långpromenad i skogen sen!!


Ha en lovley dag!!


kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: