^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Beach 2012

Kategori: Allmänt

Om jag ska vara helt brutalt ärlig vilket jag inte brukar ha några problem med..  ;-) Så kommer jag ihåg strävan efter 2009, 2010 och 2011 oxå. År 2009 var det säkerligen nattjobbet som satte käppar i hjulet..  år 2010 så har jag för mig att jag slutade röka och blev för rastlös och 2011 hoppade jag på kryckor och gick med gips halva våren..  Hmm..  jag tror att ursäkterna är slut nu, finns lixom inte så många kvar att använda!!  ;-)
Och än sålänge har det ju gått som smort sedan nyår, vågen visar nämligen - 7.2 kg och ja det finns ju fler att ta av..  Men en början och 1/3 del avklarad, not bad at all !!  :0)  Så jag känner att jag kan vara lite sådär äckligt facebookstatuspretto och skriva heja mig!!


Jisses va trött jag var igår..  somnade kl halv åtta i soffan innan alla barnen och vaknade endast för att förflytta mig en våning ner till sängen..  Anledningen är antagligen en kombo av flera orsaker. Just nu blir jag sovtrött bara jag tänker på skolan, inget kul, bara repetition och strulig gruppkoordination. Till hälften mitt eget ansvar då jag är projektledare i en av dem, men WTF ska inte vuxna människor kunna bära ett ansvar och öppna käften om de inte förstår eller kan komma på möten  ??  Oavsett om man är svensk, kines, krigistanier (eller hur 17 de heter)..  Blir så trött och kommer på mig själv att gå runt och vara lite småirriterad mest hela tiden. Trodde aldrig jag skulle säga det, men just nu längtar jag bara fram till magistern börjar!! 



Kommentarer

  • Annsofie säger:

    Bra jobbat! Sj håller jag på med VV och det går sakta neråt :) saknat dina inlägg! Hoppas vi ses snart. Kram <3

    2012-02-13 | 21:51:03

Kommentera inlägget här: