^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Arbetsgivarmoral!!

Kategori: Allmänt

Alltså ärligt, har funderat och klurat på detta ett tag..  Om man blir "uppraggad" av en arbetsgivare som undrar om man vill jobba i ca 3 månader under sommaren för att han vill ha mina kvalifikationer. Man säger JA TACK !!! för att man är i desperat behov av pengar i väntan på ett långvarigt jobb.
Sedan när det kommer till kritan så handlade det helt plötsligt om 4 veckor!!  SHIT vad förbannad man blir, alltså en tredjedel av det som utlovades från början!!  Helt sjukt jävla dåligt.... 
Så nu har jag fått paniksöka sommarjob och som tur är har jag fått en arbetsgivare till men med ett litet problem att de behöver mig i princip samma tidsintervall som arbetsgivare 1. Men pengarna behöver jag definitivt!!
Hmm... what to do what to do..  ??!! *suck*  Pussla ??!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: