^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tempo tempo...

Kategori: Allmänt

Denna veckan har gått i rasande tempo.. Men i like it!! 

Så det ska vara i en underbar, allting perfekt på rosa moln, har allt jag önskar värld... 
Vem försöker jag lura egentligen, mig själv??  Nä men skämt och sido, en del människor lever i en fantasivärld ibland! Är trött på alla dessa meningslösa Facebookstatusar som exempelvis " idag ska jag baka, städa, handla och bara mysa med barnen" eller " jag har det bäst, det finns inga problem" Är det jag eller de människorna som är fel ute??  Inget fel med att ha det bra, men herregud inget liv är perfekt!!  Varför måste en del människor låtsas att de är det??! 
Jag är inte bitter alls eller avundsjuk, jag har det nog varken bättre eller sämre än någon annan!
Men  när ena statsuen kablas ut efter den andra och enbart går ut på att förklara för omvärlden hur bra vederbörande är eller hur perfekt livet är så iblir det till slut typ äckligt töntigt!!
En del förstår vad jag menar och en del inte, kan inte göra mig föstådd för alla...

www.allkoordinator.se

Idag är det kundbesök, telefonmöte och lite plugg som står på schemat. Mannen har jobbat inatt så snart dags att väcka honom för lite mer jobb !
Guud va skönt att slippa vara rastlös =D
Men bör nog få i mig lite frukost först, börjar lära mig det där med att äta frukost lite tidigare än lunch...  (ibland iaf)

Aloevera gel är veckans hetaste tips...  Min psoreasis har blivit mycket bättre bara på ett par dagar.
Hah..  Kortison släng dig i väggen   =D

Underbart höstväder, älskar hösten!!
Känns som en bra dag och hoppas helgen fortsätter i samma tecken!!!


Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: