^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Inte min kopp av te...

Kategori: Allmänt

Vilken tur säger jag bara, att det inte är så!!  Så man kunde på ett skönt och slappt sätt ligga hemma i soffan och gråta framför romantiska filmer och somna utslagen till filmen Jägarna innan ens förtexterna hunnit gå klart..  De e livet det !!  Speciellt efter att man stått ute och fryst 8 timmar som sig bör som fotbollsmorsa och när det vankas cup. Men det var värt varenda kylande vind för de vann !!  Så gud vilken tur att det ändå inte var min kopp av te ialla fall...  ;-)

Den där filmen jag lipade halvt ihjäl mig till var " Vad en tjej vill ha" som  egentligen inte var det minsta sorglig utan en sån där förutsedd och vacker film så man bara döör!

Idag är det söndag och för mig som nybliven delägare i företag innebär det att en söndag som vilken som helst..  Dagar suddas ut och det är svårt att ha bestämda helger, speciellt hellediga dagar. Det handlar mest om att bestämma sig för att inte jobba en del dagar...
Men dagens söndag komme rgå i jobb, plugg och städets tecken !!  Har faktiskt inget emot det för det finns ingen skönare känsla än tillfredställelse över något man jobbat undan..  Hmm .. workoholic kanske ??!!
??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: