^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Hembakt

Kategori: Allmänt

Har beslutat mig för att testa det där som alla säger, att det är sååå mycket billigare att baka än att köpa själv!
Så hela förmiddagen stod jag och ungarna i köket och bakade för glatta livet, riktigt kul faktikst när man väl sätter i gång. Det blev 100 frallor och 5 limpor i varierande form och smak, äpple, russin och sirap.
Försökte mig på en snabb huvudräkning över vad detta har kostat mig..  och om jag inte räknat helt fel  (vilket jag inte tror, då jag kollade kvittot) så landade kalaset på 81 kr !! Känns billigare än sålänge...
Hembakt är iallafall goare =)

Kommentarer

  • marina säger:

    absolut, men det gäller att man lyckas oxå annars känns det bortkastat......

    2011-09-25 | 10:45:55

Kommentera inlägget här: