^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Äntligen helg... Tjohooo

Kategori: Allmänt

Äntligen är det helg... det var väldans länge sen som jag längtade efter helgen så mycket som denna gången  =))
Har varit en jävilusisk vecka minst sagt! Den ena motgången efter den andra. Men jag bär med mig medgångarna allra mest  =)  Blev av med bratzen, CSN har äntligen blivit klara med sin genomgång, eventuellt stort jobb på gång, huset är storstädat och veckans planering höll =)
Ännu bättre är att räkningarna är betalda och vinet står på kylning  för ikväll är det banne mig välförtjänt fredagsmys med alla mina älskade ungar. Blir nog en och annan film, och så klart Idol, i väntan på my man som ska ut och svänga sina lurviga på personalfest...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: