^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lipar av glädje!

Kategori: Allmänt

Tittade min studentmejl för några timmar sedan, precis sådärflera gånger per dag som innan!!
Eftersom jag lika otåligt som ett barn väntat på kommentarer av slutbedömingen av uppsatsen!! Som denna uppsats har ätit, sovit och ockuperat min hjärna...  I flera flera månader!!! 
Men så helt plötsligt hade ett mejl kommit om att uppsatsen var publicerad... Wiii... tjohooo...  JAAAAAA....
Finner inga direkta ord för hur glad och lättad jag blev  =))) 
Som om inte det var nog så fick vi ett fucking  VG... då brast det helt och hållit och tårarna började rinna!!
VG kändes som ett stort rosaskimrande, fluffigt, välbehövligt och mjukt plåster på såren... !!!!!!!!!!!!

UNDERBART UNDERBART UNDERBART !!!!


För övrigt så hejjar jag på Birro i dagens mediadrag. Han är en skön gubbe som är skör, stark och intellegent på samma gång....  Iallafall enligt mig!! 

Firar en liten skvätt med nybakta kanelbullar och kaffe... 


Kram på er!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: