^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lång dag!

Kategori: Allmänt

Har tillbringat större delen av min dag på högskolan i Borås.
Känns faktiskt riktigt ok efter dagens slutseminarie och mr Rektor var som vanligt!
Men efter feedbacken idag så ser man ändå ljust på studiens framtid =)
Känns skönt att ha det mesta av kandidatåret bakom sig och fokus på framtiden tar form.
Kommer dock sakna flera av kurskompisarna...  Men det finns ju alltid klassträffar och reunions =)
Nu ska jag bädda ner mig i sängen trots att klocken inte ens blivit 22 en fredag kväll.
Känner mig lite sliten, trött och matt efter den mentala laddningen inför dagen som sedan förvandlats till rotal urladdning...  Eller det som vi brukar kalla "tentakoma" !! Hjärnan blir ofrivilligt nollad, tänker oklart och är allmänt trög!  Den enda som hjälper är vin och sömn =))))


Så jag säger därmed skål och gonatt !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: