^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Konfirmation & plugg

Kategori: Allmänt

En söndag som gått i konfirmationens tecken!
Systersonen konfirmerades idag och detta firades med kalas och mycket god mat, lite för god mat kanske  :)
Dock lite träsmak av kyrkbänkarna.....

Resterande vakentid av denna dagen kommer bestå av tentaplugg. Har open book tenta i metodik i morron eftermiddag och kväll. Längden är fem timmar, vilket typ skrämmer skiten ur mig!
Innan tentan så ska det opponeras för fulla muggar, så det lär bli en lång dag i morgon. Men snart snart är vårterminen slut och en härlig sommartermin på distans väntar !! Tjohoo... Gött!!
Gött för att jag kan vara hemma med familjen mer coh plugga när det passar in bättre... 

Älskar min familj över allt annat!!



Blir bara så lirriterad när föräldrar i omgivningen beter sig som svin!!
När de använder barnen som spioner för att kunna snacka skit om saker som är helt osanna.
Idiotiskt och puckat...
Blir ganska ledsen oxå om jag ska vara ärlig..  ledsen över att mina barn tvingas lyssna på skitsnack och en massa osanningar och omogna tolkningar av vuxna människor!!
Sen får man ju för allt i världen INTE glömma status och tävlingen om vem av byns föräldrar som är värd mest status...  Hur orkar de hålla på!!   Sköt era egna ungar för helvete och se till så att de beter sig normalt först och främst!!!


HATAR prettomorsor!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: