^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Plugg i solen =)

Kategori: Allmänt

Guud va trött jag är på COPE- föräldrautbildning!!  (läs c uppsats). Vill verkligen inte ha nåt med den där att göra. Insåg till min fasa att jag var tvungen att sätta mig in i varje kapitel igen..  hmm  någon form av förträngning kanske  ;)  Men det ska nog gå bra!

Ska bland annat även besvara följande fråga i juridikkursen:

Tänk dig nu att Gudrun i stället förklarar för Herr Prat att det vore klokt av honom att köpa en mobiltelefon till varje medlem i hans familj och att hon i annat fall ska ta kontakt med hans fru och förklara att hon har varit otrogen med Herr Prat. Herr Prat köper genast fem mobiltelefoner i rädsla för vad som ska hända. Är avtalet giltigt?


Det märks ju att han/hon som knåpat i hop frägeställningar inte har lidit av någon mindre fantasi iaf...   =)
Tur att jag har nåt att syssla med, skulle aldrig klara av att bara gå hemma en hel sommar utan att ha något vettigt att göra.

Har i allafall belslutat mig förvilken tatuering jag ska göra  =) 


Tänker börja med att plugga lite i solstolen  =)

Ha en unnderbar dag...  =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: