^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Officiellt sommar !!

Kategori: Allmänt

Japp... i dag är det 1 juni och då är dte sommar oavsett vad det är för väder!!
Dagen har tillbringats i staden där lillskruttan fått positiva besked om sina ögon... Hur skönt som helst. Från 8 % syn till 60 % syn på vänster öga inom loppet av 3 månader...  !!   Min lilla sessa  <3
Efteråt hade vi en mysig shoppingrunda på Knalleland, me loooove REA !!


Just nu känns tillvaron mindre mysig, med två supertrötta och gnälliga ungar som skriker i kapp....




Dagens kommentar fälldes av Isa 5 år:

" Ja mamma.. säger du nej, så är det nej, säger du ja blir jag glad och säger du kanske..... så gör jag som jag vill ändå"




Kändes lite tungt idag då det var omöjligt att vara med på svärsfars urnsättning. Men mina tankar fanns där hela tiden.... 


I morgon bir det att börja packa på allvar inför äventyret som startar på lördag kväll...  Och att  fixa ordning de mesta här hemma oxå. Behöver väl inte nämna tvätten, men det kommer även fixas i trädgården tillsammans med en gnutta framtidsplanering. Känns skönt att kunna hoppas på framtiden även fast det känns tungt och svårt vissa stunder!! 


Kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här: