^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

En drink i soffan ;)

Kategori: Allmänt

Pustar ut efter en lång och ganska händelsefull dag. Detta görs bäst med en iskall och alldeles underbart go Strawberry Dauqari...  =D
Har i dag planerat och fixat det mesta kring sommarens semester!!  Ska bli hur skönt som helst att komma iväg med hela familjen och bara kunna rå om varandra=) Älskar att ha lite planering att göra... den dagen det inte finns några projekt i mitt liv kommer jag nog lägga mig ner och dö!!

Har spöregnat över halva dagen (sol just nu) och varit högst 15 grader varmt vilket har fått mig att längta tillbaka ännu mer till Alanya!!  15 grader i mitten av Juni... helt sjukt!!

Tittar just nu på "En mor till salu" från Vallarnas friluftsteater (stefan o krister bla). Vilket får mig att tänka på pappa. Han missade nog inte någonting som hade med Stefan och Krister att göra. Och det var han som en gång fick mig såld på den typen av buskishumor =)
Saknar honom lite extra idag !!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: