^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Om jag vetat innan.....

Kategori: Allmänt

Så hade jag definitivt inte valt JÖKEN (juridisk översiktskurs) som årets sommarkurs. näää fy bubblan, jag hade valt något helt annat...  :(  så fucking drygt så jag dör!!!
Men det kommer kännas förbannat skönt när den är avklarad..  Bävar dock redan inför tentan som är 21 augusti nere i Lund. En open book tenta med enbart Sveriges rikes lagbok som hjälpmedel, där man ska lösa olika rättsfall...  HJÄÄÄLP !!   Just nu hittar jag inte ens i lagboken, men pressen får en att prestera oxå. (Hoppas jag).
Suttit hela förmiddagen och löst näst sista inlämningsppgiften och gjort det mesta på den sista när jag upptäckte till min stora fasa att jag glömt skicka in en ??!!!  Typiskt... så det e bara att hugga tag i den oxå!
Allt löser sig säkert....


Hade vänner från skåneland här förra veckan som åkte hem i lördags och jag måste medge att det blev väldans tomt och tyst efter att 10 personer varav 6 barn reducerades till ordinarie 6 stycken på bara några minuter. Tog nästan ett dygn att vänja sig vid det annars normala....  =) Men mycket trevligt och roligt under veckan !!!
Och fredagens grillpartaj blev både högljutt och trevligt... 


Men nu  e det som sagt slut på "semester" och dax att få klart både uppsats och sommarkurs!! 
Vill bara bli av med skiten...  så förbannat skoltrött just nu, så jag behöver nog skaffa mig ett jobb, klättrar typ snart på väggarna här hemma !!
Förstår inte dessa människor som kan gå hemma hela dagarna ( bortsett från hemmafruar), för det hade jag inte haft något emot. eftersom det undermedvetet innebär att man tagit beslutet att man har råd att låta en av föräldrarna gå hemma....
Vill ha någonstans att gå till på dagarna, ALDRIG MER BARA DISTANS !!!!!!
Hello lappsjuka bye bye social life typ....



En förbannad förlust att Amy Winehouse går och dör..  bara 27 år gammal. Dock med ett leverne som skulle få de flesta att knäckas antagligen. Men vilket musikgeni, vilken röst! Hennes låtar går hett på min spotify idag..


R. I. P  Amy Winehouse





Kommentarer


Kommentera inlägget här: