^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nu drar vi =)

Kategori: Allmänt

Har varit lite kass på att uppdatera här den senaste veckan, ber om ursäkt till er som ändå följer mig och min blogg =)

Den senaste veckan har bestått av plugg och fix här hemma av blandad karaktär.
vi har fixat blomlanden på baksidan med att äntligen fylla ut med dekorsten och sätta om lite blommor, blev super fint. Då vi beställde dubbelt så mycket sten än vad vi behövde så räcker det hela vägen om till alla landen... NICE !!

Har känt mig lite stressad med juridik kursen, men har de senaste dagarna försökt komma ikapp en del. Får ta resten när vi kommer hem.

För om bara knappt en timma så drar hela familjen till Landvetter för vidare transport till Antalaya, Turkiet. Andra resan för min del på 3 ½ vecka...  Men denna gången har vi knappt en susning om var vi hamnar någonstans, så det ska bli superspännande. Valde att åka med Nazar och deras Lucky 3 star, vilket innebär att de väljer destination någonstans på den Turkiska rivieran ( Antalya, Side, Kemer eller Alanya) Jag hoppas såklart på det sistnämda för det är favoriten  =))  Det enda vi vet är att det är all inclusive med poolgaranti ! Har man ungarna med sig så behövs inte så mycket mer tycker jag... Vi ska ju typ bara slappa och livsnjuta ändå!!
Vill egentligen bara komma iväg nu..  så att man känner att det är semester!!


Ha en go vecka i det vackra sommarsverige


Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: