^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

En vecka går fort

Kategori: Allmänt

Tänk vad en vecka kan gå snabbt ibland.. 
Vi hade en underbar vecka i Incekum på fyrstjärnigt hotell. Dock så hade jag önskat mig ett annat hotell av flera anledningar, men det är ju bra att veta till en annan gång. Next time blir det definitivt Alanya =D
Hotellet hade alldeles för måga ryska gäster!! Har väl egentligen inget emot ryssar, men som turister beter sig de flesta för jävligt. Tränger sig före i alla köer, gnäller på det mesta, skäller ut personal och tror de har mer rättigheter än alla andra..  Idioter!!
Kändes ändå ganska skönt att komma hem efter en vecka i strålande sol och 40-47 grader varmt varenda dag. Och det kommer ju snart bli ytterligare ett kärt återseende =)
Känns lagom galet härligt...  Men Turkiet är definitivt ett land jag kan tänka mig att bo i längre perioder. En lägenhet i Alanya eller varför inte den asistiska sidan i närheten av Marmaris.

Får tokfnatt på dessa förbannade bilar...  Har 2 bilar ståendes på uppfarten, varav den ena inte gick igenom besiktningen pga för höga värden och att ingen riktigt vet vad det är för fel, men har ändå känts okej med enbart en fungerande bil eftersom jag pluggar hemma hela sommaren. Men va händer  ??!!!  Jo..  den enda fungerande bilen pajar oxå... GRRR! Och inte hur som helst heller, utan turbon eller toplocket som gett sig. och de flesta som vet hur en bil ser ut vet oxå hur mycket skiten kostar..   =o(   Hmm..  billigare att köpa en annan bil nästan  :P

Stundande helg kommer att bestå av deadlineplugg och organisering i huset. Började lite smått idag med att fixa i ordning i och på mitt sminkbord och i morgon är det badrum och toaletter som ska få sig en omgång och senare köket.  De sista landen i trädgården ska fyllas med sten oxå..  kommer bli en bra helg det här =D

Trevlig helg <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: