^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Beach 2011

Kategori: Allmänt

Det finns ett Facebook evenamang som heter " Beach 2017- För oss som har framförhållning" (typ) ! Men så långt orkar jag inte vänta. Vet inte hur många gånger som jag har sagt, lovat mig själv och mutat mig själv med att gå ner i vikt tills vissa tidpunkter.
Hur bra har det blivit? INTE BRA ALLS !!! 
Hur har min motivation varit? Inte hög.
Hur länge har jag hållit ut? Inte länge alls de senaste åren... SUCK !

Saken blev inte bättre när jag ställde mig på vågen och insåg att siffran stigit 5 kg sedan sist, kanske inte så konstigt med tanke på att jag slutat röka, varit jul och nyår och inte orkat bry mig om vad jag stoppat i mig efter pappa dog, har inte känts så viktigt. Men nu är det nytt år och ny sommar med nya beachbesök. Vill INTE gömma mig under en jävla sarong detta året oxå!!!

Så nu inleds mitt förhoppningsvis sista tappra försök att bli av med 20 kg med en detoxkur som kickstart och sedan det enklaste och lataste alternativet: PULVER i alla dess sorter, protein och Low Carb varianter =)   Men bör nog tugga emellanåt oxå, så en dag i veckan kommer menyn bestå av vanlig mat... Och givetvis ska jag inte glömma mina promenader och gymet kommer oxå besöka flitigt lite längre fram.
Två månader från och med NU!!

KLARA FÄRDIGA GÅ!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: