^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Nyårskrönika

Kategori: Allmänt

Tycker faktiskt helt ärligt att det inte var sålänge sedan jag skrev förra årets krönika. Vilket är bevis på att ett år gå snabbt, livet går snabbt och man bör leva fullt ut och så bra som möjligt ur alla perspektiv.

Årets jobbiga
Utan några betänkligheter, var det när svärfar somnade in. En ny sorg innan den gamla hann lägga sig (pappa)
Två starka personligheter som lämnade oss med kort varsel och så nära. Ett känslomässigt helvete!!!
Lära sig leva med en hög tusenlappar mindre i månaden, sisådär 8 st.
Jobbigt skov med infektion på köpet.


Årets bästa
Min efterlängtade kandidatexamen (efter lite om och men) som dessutom gav ett väldans bra betyg!!
2 välbehövliga resor till Turkiet, en med vännerna och en med familjen. De bästa av de bästa!!!
Att jag äntligen fick tummen ur att säga upp mig från jobbet, vågade ta steget ut =)
Nya människor, kunskap och erfarenheter som berikat mitt liv.


Årets störmoment
Människor som tror att deras sanning är den enda och alltid den rätta sanningen.
Hyckleri !!!!
Strul med bilar, vilket gjort att vi i pincip stått med en bil för lite större delen av året
Den förbannade pelletsbrännaren som kostat skjortan!!!!

Men efter detta året så kan knappast det bli så mycket värre om jag ska vara ärlig!!
Vilket innebär att 2012 ser mycket ljust ut, med nya erfarenheter att berikas med!
Ska ju ju ge mig ut i arbetslivet igen och leva normalt, med bestämda lediga tider =))
Tar med mig 2011 års erfarenheter in i ett nytt fräscht år, lämnar det gamla, tråkiga och jobbiga bakom mig och behåller det positiva!!



GOTT NYTT ÅR !!!!!

Kram









Kommentarer


Kommentera inlägget här: