^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Hoppas det lönar sig....

Kategori: Allmänt

Ångrade att jag kollade mitt årsbesked från CSN  !!!  Shit alltså..  =((
Hoppas verkligen att mina studier lönar sig, med tanke på att jag har över 400 000 kr i studieskulder, och när jag är klar kommer det vara uppåt en halv miljon.. !!!  Fy bubblan!
Bästa att söka jobb nu med gång lixom.....


Har emst känt mig som om jag befunnit mig i en vacumförpackning idag..  Trött och omotiverad. Sedan gör ju inte mensvärk från helvetet bättre heller och en liten stund idag så trodde jag att jag skulle förvandlas till "kräkeva" ni vet hon som spydde i direktsändning för att hon hade mens, och som numera syns i waterwörld.

Ska strax ta mig en stoooor mugg kaffe o bädda ner mig i soffan. I morgon väntar mer städ, bakning o julfixeri.


Ha det gott vänner och va rädda om er...   =))



Kommentarer


Kommentera inlägget här: