^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

sleepless in Töllsjö...

Kategori: Allmänt

Ja... ytterligare en natt utan att kunna sova ordentligt... *suck*
Tror att jag fortfarande är lite arbetskadad och massa tankar som snurrar i skallen....
Men denna gången fick jag lite hjälp med sömnlösheten. Först kom lillskruttan ner precis när jag typ hade börjat somna. Lyckades dock somna om för att sedan vakna igen. Och när jag låg där och försökte tvinga mig till några timmars sömn, så kom sonen nerhoppandes i sängen efter att ha drämt mardrömmar om monster. Kollade lite på tv, men sen gav jag upp. Så nu sitter jag här i soffan och kollar på ett förbannat tråkigt avsnitt av Wipe out...
Inte vidare glammigt och så börjar jag bli hungrig oxå.. Men känns la sådär bra och roligt att äta kvart över fyra på morgonen. Men överväger skarpt en mugg kaffe!

Ta hand om er <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: