^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sköna söndagens regn...

Kategori: Allmänt

Idag stör det mig inte värst mycket att det regnar...
Hade ändå inte några större planer på att sitta ute under bar himmel iallafall. Lite tråkigt för alla andra som planerat efter solen idag..  och tyckte lite synd om dottern när hon kom in som en dränkt katt efter förmiddagens GT runda! Och i den åldern så är knappast regnkläder att tänka på heller...
Borde verkligen sätta fart och plugga !!!!
Men känner mig mest som Alfons Åberg idag...  "jag ska bara"...
Antar dock att ingen annan gör uppgifterna åt mig...


Undrar om grannarna lever efter gårdagskvällen!!!   (halvskämt)
Shit vilket liv det var alltså...

Aj aj min mage och aj aj mina fotleder idag...  Kroppen går bara utför efter 30 alltså!!  Eller?!!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: