^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Renoverings fix

Kategori: Allmänt

Yes... nu är renoveringen i full fart igen. Fönstermålning och läggning av altangolv står på denna veckas schema!

Var på Ikea igår och fick ännu mer inspiration =)  Dessvärre så fanns inte ens hälften av det vi hade planerat att köpa =(  Och jag ångrar mig så jag håller på att dö, att vi inte köpte utemöblerna som var 50 % rea på..  Två stycken uppsättningar hade kostat oss 1000 kr  Hur dum får man vara och det hade även gett oss 10 sittplatser. Hur bra hade inte det varit då...  Ghaaa!!!  
Var även inne På Jula i Partille för första gången i mitt snart 32 åriga liv...  men måste bekänna att jag blev ganska besviken, vare sig sortiment eller pris var som jag hade tänkt mig. Men mannen hittade sitt såg han ville ha, så han blev nöjd i vart fall...  ;) 
På vägen hem så tog vi en avstickare till vänner i Lerum som var alltför länge sedan sist !!  
Mycket trevligt...  =)


Ska strax ta med mig mina stora tjejer till stan och handla mat och hämta upp svärmor som kommer och stannar några dagar...  =) Lite altaninvigningsvin och öl blir det oxå... 

Måste definitivt bli bättre på att dricka vatten..  Ska härefter ha med mig vattenflaska överallt!!  Varför är det så svårt  ?!?!


Underbart sommarväder =)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: