^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Ny vecka igen

Kategori: Allmänt

Känns som höst idag...  Men har egentligen inget emot hösten, eftersom det är så förbaskat skönt i luften då och mysiga innekvällar går inte av för hackor!
Men hade dock önskat mig lite mer sommar....

Tog ett väldigt skönt beslut igårkväll..  som gör att stressen har lagt sig en hel del för stunden!  Har beslutat mig för att skjuta på juridiktentan tills omtentan i november..  Hade säkerligen inte klarat den ändå!! Och kandidatuppsatsen har helt plötsligt en ny deadline två veckor fram i tiden..  Vilket vi inte visste om förrän idag!!
Så denna veckan kan jag unna mig lite lyx genom att bara jobba med företaget =))  Underbart!!

Tillbringade förmiddagen med lite nätshopping, ser verkligen fram mot mina "nice as shaping" skor kommer och lite annat nyttigt..  (handlade ingen onödigt faktikst)  !!! Så det så...

Har bara tre barn hemma denna veckan oxå, vilket känns konstigt och tomt och just nu är jag helt allena...  Men snart väller man och småttingarna in efter jobb, fritids och dagis! Så antar att det strax är dags att börja med middagen som den hemmafru jag är idag...  ;-)

Är grymt godissugen... MEN INTE !!! Nu ska fettot krympa mer...






Kommentarer


Kommentera inlägget här: