^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Not my day... (gnällvarning)

Kategori: Allmänt

Idag var en typiskt bra dag för att bara stoppa ner huvudet under täcket så fort jag vaknade i morses...  *suck*
Inte min dag alls....  

Började med att förkylningen sitter kvar mer än önskvärt för att vara fjärde dagen.. 
Sedan får jag reda på att kandidaten ska vara inlämnad på måndag, nu på måndag!!  Och vår handledare har inte ens kommit från semestern knappt och det finns ingen uppladdningsfil...  Stressmoment nr 1

Sedan fortsatte det med att universitetet i Lund meddelar 1 vecka före tentan att alla uppgifter som är kompettering på skall vara godkända innan tentan, (komplettering= helt nya uppgifter) annars får man inte gå upp och göra den. Och till på köpet så kan man inte ens ladda upp en av uppgifterna som krävs!!!  Stressmoment nr 2

Natten mellan söndag och måndag är med andra ord räddad!!!

Som om inte det skulle vara nog så spelar Smokie på torget ikväll...  typiskt! Men här ligger jag på soffan med mensvärk, feber, skallebank, ont i halsen och allmänt kass... Vill oxå ut och festa...  *suck*


I morron måste jag vara frisk i vilket fall som helst, eller hyffsat iaf..  Ska nämligen hämta dottern uppe i Värmland hos min moster med familj för att lämna ytterligare en dotter    ;-)
Sonen fyller 7 år i morron och som seden är i vår familj så får alla födelsedagsbarn (stora som små) välja middag eller lunch...  och med vetskapen om att vi skulle åka uppåt i morron bitti så säger han:  "Mamma det kommmer bli frukost på mackedonkan"   =)
Så i morron blir det frukost i Alingsås eller brunch i Trollhättan   =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: