^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Facebooksvitsar

Kategori: Allmänt



Här kommer ett axplock av senaste månadens Facebookvitsar  =)




-Vet du varför kvinnor föredrar jägare före andra män?
- Nä..?
- De kryper långt in i busken, skjuter minst 2 skott, och smakar mer än gärna på bytet.




En läcker brud vinkar till mannen, han tycker att han känner igen henne.
- Känner jag dig? frågar han.
- Om inte jag tar fel så är du far till ett av mina barn?
Han börjar fundera på den enda gången han har varit otrogen och säger:
- Shit! Är du den där strippan som jag satte på på biljardbordet på min svensexa medan kompisarna såg på, och din väninna piskade mig med våt selleri och stoppade upp en gurka i röven på mig?
- Nej, jag är din sons klassföreståndare




Pga tidsbrist måste jag omplacera mina kära dammråttor. Hämtas GRATIS och du får själv fånga dom. Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme. De är alla grå, i olika nyanser. De är könsmogna, ......översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande fart.





Jag var på den offentliga toaletten och hade just satt mig, när en röst från toaletten bredvid sade:
"Hej!, Hur mår du?"
Generat svarade jag,:
"jag mår bra".
Rösten sade:
...
"Så vad håller du på med?"
Jag sade:
"Jag gör bara samma som du, sitter här!".
Från den andra toaletten hördes:
"Kan jag komma över?"
Irriterat svarade jag:
"Ganska upptagen just nu"
Rösten sade:
"Hör du, jag måste ringa tillbaka, det är en idiot här bredvid som svarar på alla mina frågor ".




En karl gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning.
Läkarens gav honom råd:
- När du närmar dig utlösning försök skrämma dig själv!
Mannen köpte en startpistol. Kom hem och satte igång med en 69 med frun. Då utlösningen närmade sej brände han av pistolen.
Nästa dag gick han till läkaren.
- Hur gick det, frågade läkaren?
- Åt helvete, stönade mannen, frun bet av 5 cm av kuken, sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur klädskåpet med händerna i vädret...




Två äldre gubbar sitter i bastun. Den ene säger förvånat:
- Vad i helvete Gösta!! Är du rakad??
- Ja, kan han inte stå upp så ska han fan i mig inte ligga bekvämt heller!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: