^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Tisdag

Kategori: Allmänt

I gårkväll hände nåt som jag aldrig vart med om innan...  skitläskigt!
Efter dusch och operation fotvård så skulle jag, mannen och stora dottern kolla på film.
Fick helt plötsligt frossa...  tänkte först att det säkert hade med den gassande solen att göra!
Men det blev bara värre och värre så till slut låg jag i soffan med två filtar och duntäcke och frös ändå.
Sedan fick jag värk i alla kroppens leder, kunde knappt röra mig, fruktansvärt huvudvärk och magen bubblade järnet...  Vaknade i morses och mådde bättre som tur är, men fortfarande ont i huvudet och ledvärk!

Tur att Treo finns =)

Idag är det uppsatsskriveri som är prio 1 och till kvällen kommer mamma och systrar för att se om vi hittar en fin gravsten till pappa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: