^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Shopping & hemmabio

Kategori: Allmänt

Fick den briljanta idén att jag likaväl kunde utnyttja internetrabatterna och nätshoppa istället för att åka till Ullared och halta runt där... (åker säkerligen dit ändå)
Sagt och gjort...  men tid tog det.. förbannat lång tid !!!  Men nästintill alla planerade klädesköp till kidsen är inhandlade och redo för uthämtning om ca en vecka...  Inte illa alls !!!  =D ME LIKE !!
Gjorde det ännu bättre att jag lyckades få över 1000 kr i rabatt totalt... =)))

Såg en av de bästa filmerna jag har sett i mitt liv, nämligen "The way back" med bland annat Gustav Skarsgård.
Se den..  den är en bit över två timmar lång, men inte långtråkig över huvudtaget.

Har gjort min plikt som student oxå, nämligen läst en hel drös halvfärdiga uppsatser inför morgondagens handledning. snurrade till det ordentligt i planeringen då jag trodde att vi skulle ha handledning först på onsdag...  Hmm..  fattar inte varför man skriver ett datum i almenackan som inte är rätt från början ??!!   Dumt.....

Vill få en riktig altan och nya utemöbler... 
Längtar efter att få plantera blommor, måste införskaffas snarast =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: