^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Heldag på skolan...

Kategori: Allmänt

Regn regn och regn..
Hur kul är det på en skala ?? Och jag som inte ens kan springa in under skydd ens om jag försöker..
Dumma fot!!!

Befinner mig förtillfället på högskolan i Borås, vilket jag kommer göra hela dagen.
Handledning med Mr Rektor och ett par telefonintervjuer som ska genomföras med min uppsatskompanjon =)
Känns skönt att vi börjar få in en del material som är användbart och som vi kan fylla ut sidorna med...
Trodde det skulle vara kul och intressant med uppsats denna gången, men känns just nu mest som att målet enbart är att få dne gjord och ett Godkänt betyg!!

Spanade in lite hus igår... åmajgaaad vilka lyxkåkar det finns! Vårt hus är ju rena råttboet a´la Svensson jämfört med de jag hittade igår.. Man blir heelt sjuk av avundsjuka blandat med en känsla av att vilja fixa och trixa ännu mer med sitt eget... Typ lite halvt inspirerad =D

Ha en underbart bra dag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: