^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Lite mer nöjd....

Kategori: Allmänt

Känner mig lite mer nöjd och tillfredställd efter en smärre utskällning av en lärare via mejl...
Efter att ha mejlat typ 1000 gånger under sommaren om när min omtenta ska komma och inte fått en enda bokstav till svar så surnade jag till, speciellt när det kom fram att hemtentan skulle varit klar och inlämnad förra veckan, utan att ha fått någon som helst info om detta....  
Men efter besked om en specialvariant så lugnade jag mig något...  =)
Om en vecka kommer jag få hemtentan som jag sedan har en månad på mig att göra klart, men fick lämna in den så fort jag ville...  =)  Mer än nöjd med det !!!

Nya möjligheter har öppnats angående Norge och det är bara positivt  =)))

Nu blir det managementplugg och sen självklart Idol på tv:n

Kommentarer


Kommentera inlägget här: