^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Jobbhelg !

Kategori: Allmänt

Är relativt nyvaken efter första natten av tre denna helg...
Har precis hämtat hem kidsen från deras mormor och morfar som passat dem så jag kunnat sova  =)

Detox is the real stuff !!!!!!!! 

Hoppas bara att resterande jobbnätter flyter på i samma stuk...

Är inne på tredje dygnet som rökfri och hoppas innerligt att den omtalade tredje dagen som sägs vara värst inte drabbar mig alls.  Har inte känt av den alla andra gånger jag slutat, men denna gången är anledningen till att sluta helt annorlunda! Håller alla tummar och tår och mitt hopp nära hjärat att min far inte är drabbad av den sjukdom som misstänks !!!


Nu är det dags att energifylla kroppen med KAFFE  !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: