^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

CSN & NORGE

Kategori: Allmänt

Har inte haft några direkta problem med CSN sedan jag började på högskolan. Men i går började det !!!
Fick ett meddelande om att jag inte hade tillräckliga poäng inför fortsatta studielån inför vårterminen. Fattade först NADA...  Men tydligen så räknar de inte med att kurspoäng som varar över en hel termin inte kommer in förrän efter terminens slu.. Borde inte de ha koll på det  ??!!???   Så omtentan som ligger och stör som en tagg i ögat blev det helt plötsligt än mer akut med, vilket resulterade i en mycket snäll och trevlig föreläsare som erbjöd en muntlig tenta i hela kursn...  Wiii....  !!!  HAr ALDRIG haft en muntlig tenta i hela mitt liv, kommer antagligen vara meganervös...

Är vid detta laget helt övertygad om att Norges sjukvård och främst inom mitt yrkesområde vill ha karlar som jobbar, har forttfarand inte fått något direkt napp, trots att jag ringt, varit där, mejlat CV till typ alla oslos sjukhus !!!  Lägger därför hela Norgegrejjen på is. Vill de ha mig får de banne mig höra av sig..  Precis som med allt annat....

Vaknade 03:30 nu på morgonen och kunde inte somna om.... Verkligen en bra start på dagen  NOT !!!!


Todilo...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: