^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Avhopp i riksdagen !!

Kategori: Allmänt

Tycker att Tomas Bodström gjorde rätt, när beslutet kom i natt !!  Satsa på familjen och våga gå mot strömmen. Livet är mer än en plats i riksdagen!!
Själv hade jag nog inte haft något emot att sitta i riksdagen iofs, men Stockholm lockar inget vidare just nu.

Har kommit in i en ordentlig jobbsökningsfas, håller inte riktigt koll på hur många jobb jag sökt den sista månaden, både i Sverige och Norge. Men just nu tycks alla andra få jobb utom jag själv. Vilket känns förbannat frustrerande och irriterande. Man frågasätter sig sjlv på ett nytt sätt och undrar vad det är för fel på en. Vad som fattas hos en själv jämfört med alla andra som får jobb.... ??!!! 

Dagen kommer att spenderas med projektledningens "symphony" projekt från det påhittaade företaget Lumo...  Ska bara (precis som alfons pappa) försöka kurera min onda och hesa hals. Efter en månad som kroppen har känts på G så bryter skiten äntligen ut...  Tur att jag är långledig från jobbet och inte behöver vara i skolan förrän om ca en vecka. Ibland  har man turen med sig....   ;-)

Ha en underbar dag alla läsare  !!


Kram







Kommentarer


Kommentera inlägget här: