^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Välkommen underbara helg !!

Kategori: Allmänt

Nu är det fredagsmys... trallalalala  !!!    Nja inte riktigt riktigt ännu, har en ilsken tonåring i huset som hela tiden klagar på hur orättvisa vi är och att hon minsann inte har någonting jämfört med alla andra. Idag är den attityden extra stor... Ghaaa  !!!  
Hur ofta hör man inte som förälder  " Alla andra har det utom jag"  Eller "alla andra får utom jag" !!!???
Spelar tydligen ingen roll hur mycket ens barn får så är det aldrig nöjda, typ lite som parasiter  ...  Men det är ju väldans tur att man älskar sina småparasiter =))


Har fått mersmak på att ha seriemarathon..  Och blev alldeles nyss överlycklig när jag hittade senaste avsnittet av Nikita !!  Shit, ibland krävs inte mycket för att bli lycklig.... Nästan patetsiskt  =)

Jag hoppas verkligen att jag kan dra med mig själv och min utslitna fot att jobba på söndag, är just nu på gränsen att få lappsjukan här hemma  !!  Kan ju inte fortsätta att härbärga soffan här hemma och glo på film och tvserier, vill ha mitt liv tebax !!  Låter kanske något drastiskt, men vill ha vardag igen...

Ha en underbar novemberhelg !!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: