^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Sorg, tvätt, sorg, plugg, sorg...

Kategori: Allmänt

Ja så ser dagarna ut typ... 
Ena stunden fungerar allt ganska normalt för att i nästa bara vara tungt !! Allt går upp och ner större delen av dagarna.

Är ganska nöjd med att ha vikt ett ton kläder allra minst ;)  Men är inte riktigt klart ännu..  I detta huset är man aldrig sysslolös som tur är, i fall min kropp och själ mot all förmodan skulle bli extremt rastlös...  =)

Idag har småttingarna ritat teckningar till morfar och de stora tjejerna har skrivit brev, tal och dikter. Blir en mycket stolt och rörd mamma när jag ser deras energiska vilja att hedra sin morfar!! Mina älskade ungar...

I kväll kommer jag satsa på att se den nya "Maria Wern" säsongen som börjar idag på fyran (tror jag), den verkar bra !!
Skönt att kunna stänga av och fokusera på fiktioner...


Det är verkligen "röset" ute idag, inne oxå om jag ska vara ärlig.... Det verkar ju inte bli bättre de närmsta dagarna när det vankas SMHI varningar och minusgrader med mer snö...   BRRRRR  !!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: