^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Snö !

Kategori: Allmänt

Ett busväder har det varit idag...  Snålblåst och snöigt !!

Pappas död blev mer verklig idag än någonsin när vi var på begravningsbyrån och planerade tillsammans med en mycket fin och ödmjuk medarbetare därifrån. PROFFSIGT
Det tungaste av allt var att se hur dödsannonsen kommer se ut...  Usch och fy  !!  Allt blev så påtagligt på något sätt när man såg namnet. Men den kommer bli mycket fin. Hela begravningen kommer bli fin, det bästa åt pappa såklart ! 
Kommer nog bli en jobbig dag men minnesvärd och fin !

Försöker förmå mig att vänja mig vid tanken att aldrig se honom igen... 


Ska slänga mig i soffan och slökolla på tv:n ett par timmar.


Var rädda om er !!







Kommentarer

  • Mona säger:

    Å jag är så ledsen Johanna önska jag kunde göra nåt för er!!! Massa StyrkeKramar <3

    2010-11-24 | 07:48:34

Kommentera inlägget här: