^*^ FEMBARNSMAMMAN ^*^

MY LIFE INSIDE AND OUTSIDE THE BOX

Pappa vila i frid

Kategori: Allmänt

Min älskade lilla pappa somnade in i gårkväll.
Hjärtat värker, hela kroppen värker. Den värsta dagen i mitt 31 åriga liv !!





ÄLSKAR DIG PAPPA 

Du kommer alltid fattas mig något enormt och du var den bästa pappan man kunde önska sig, den bästa morfarn man kunde önska sig och den bästa svärfadern..

Du fanns alltid när du behövdes utan att tveka...
Kommer sakna din värme och din humor
Kommer sakna din enorma envishet och våra tjaffs

Godnatt pappa vi syns i Nangialia


DU FATTAS MIG

Kommentarer

  • Mona säger:

    Jag blev så ledsen i dag när mamma berätta att Björn somnat in.. det är fruktansvärt!! Jag beklagar så mkt o du o dina systrar o mor finns i mina tankar... Önska jag kunde trolla bort det onda! RIP Björn.. Jag kommer i håg då min Rasmus drabbades av cancer o hur liten man känner sig o maktlös!!!! Va rädd om dig Johanna!!! MASSA KRAMAR <3 <3 <3

    2010-11-21 | 11:35:23

Kommentera inlägget här: